Livet med min underbara familj

Alla inlägg under december 2010

Av sanna - 2 december 2010 12:55

i går en och idag en liten stund har alvin varit här o hälsat på medan hans mamma hämtat storebror på dagis, det är ju såå kallt och onödigt att han fryser efterssom vi bor så nära=)


busunge!

  

  

    

    

idag ville bella vara med hon är "min" älskling såååå duktig med barnen sååå försiktig! sååå mammig=)


först nosa vem alvin ientligen är haha (hans ytterkläder)

  

sen nosa lite på alvin så han är ok=)

  

o sen lite på elias så han är ok=)

    

nu kan hon slappa lite;)

  

kom till matte efter en stund måste ju snacka lite o kolla läget;)

  

sen lite gos igen med valparna

    

zeb ville bara leka o bella blängde på honom när han närmade sej så han höll sej en bit bort, hon tycker att han är för vild för att leka med sköra bäbisar!

  


Av sanna - 1 december 2010 09:35

nej nu får det inte bli kallare alltså! stackars alla barn i skolan! dagis ska nog va inne idag sa dem=)


lilla elias är det fart på nu jag sätter in honom i deras rum vips så är han i köket =) så kul! men han hittar ju grejjer som han inte ska äta på hehe.

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards