Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 5 december 2010

Av sanna - 5 december 2010 18:54

idag tyckte elias att han skulle ställa sej upp i spjälsängen jisses! undra om han springer tidigt  

Av sanna - 5 december 2010 18:47

i fredags var vi hos ingrid o pappa o käkade middag=) på natten spydde alicia ner mej det var mindre trevligt, på lördagen var hon bra igen..så vi hälsade på mamma o jocke o käkade middag haha många middagar ;) på kvällen var vi en sväng till anna o barnen=) men på lördagnatten o i morse spydde hon igen...nu fick hon inte behålla nåt..men på dagen bra igen men mycket trött o sovit mkt. jag fick vätskeersättning av Anna (TACK) som hon faktiskt gillade=). alicia missar dock lucia i morgon som hon skulle varit med på i kyrkan=( men de ska ju gå på dagis också, lina o elias mpr bra som tur är! nu är jag väldigt trött på sjukdommar o ser helst att ungarna håller sej friska!!!!!!! hoppas inte jag blir smittad för att spy är det värsta jag vet!


nu är det mys i soffan och läsa saga som står å listan! kram

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards