Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 27 december 2010

Av sanna - 27 december 2010 20:45

nu bullar vi upp med välling o nappar wish me luck!

Av sanna - 27 december 2010 19:51

igår kom solveig o veine o firade lite jul med oss barnen fick så fina saker=) filmat det också tyvärr haha sedan på kvällen åkte vi till daniel o stina för o fira lite jul;) även där fick barnen fina saker jag fick äntligen hem min supermega snygga lampa som ja fick när jag fyllde...stefan blev nog lyckligast dock för han fick en hel garderob med skjortor,t-shirts o slipsar av daniel!!! han hade för många=) men även där filmade jag hahahahha nä får inte bara filma då blir det en väldigt bildlös blogg bläää vad tråkigt!


idag har vi varit på stan puh vad folk angelina har nämligen fått 700 kr o fick köpa vad hon ville=) blev petshop,en gummi orm,en klänning och en woody docka! jag väääääägrar gå på rean o handla kläder och jag har så det räcker o barnen också=)

HU

Av sanna - 27 december 2010 19:38

var ska jag börja??? inte haft tid o sitta vid datorn direkt! kan ju börja med lilljulen då den 18 dec=) var en mkt mysig kväll med farfar,biggan,oscar,sara,fia o barnen linus,rasmus o isabella! julmat såklart o klappar!

    

      

  

  

   

   

     

sen då......hmmm ja imellan den 18 o den 24 har det varit allt möjligt men vi tar julafton hahaha minnet är ju inte så himla bra! o räkna upp allt man gjort blir bara mycket o läsa hehe.


mormor kom dagen innan jul o stannade till dagen efter så himla roligt! vi lagade maten o myste kvällen innan o jag fick öppna min julklapp från stefan hehe EN FILMKAMERA så TYVÄRR har jag inte tagit ett enda kort från julafton utan filmat allt! kommer lägga upp småsnuttar men måste redigera dem i datorn först=) det var en jättebra julafton o susanne,peter,patrik,mamma,ingrid,jimmy,berlinda,m
orfar kom! har ja missat nån? pappa var tomte=) barnen fick väldigt fina julklappar så nu är det som en leksaksaffär i deras rum hehe! jag räknar inte upp vad de fick;) vi fick också fina saker tack! nu siktar vi mor nyår och vi kommer vara hemma så den som vill är välkommen! bye byee  

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards