Livet med min underbara familj

Direktlänk till inlägg 27 december 2010

HU

Av sanna - 27 december 2010 19:38

var ska jag börja??? inte haft tid o sitta vid datorn direkt! kan ju börja med lilljulen då den 18 dec=) var en mkt mysig kväll med farfar,biggan,oscar,sara,fia o barnen linus,rasmus o isabella! julmat såklart o klappar!

    

      

  

  

   

   

     

sen då......hmmm ja imellan den 18 o den 24 har det varit allt möjligt men vi tar julafton hahaha minnet är ju inte så himla bra! o räkna upp allt man gjort blir bara mycket o läsa hehe.


mormor kom dagen innan jul o stannade till dagen efter så himla roligt! vi lagade maten o myste kvällen innan o jag fick öppna min julklapp från stefan hehe EN FILMKAMERA så TYVÄRR har jag inte tagit ett enda kort från julafton utan filmat allt! kommer lägga upp småsnuttar men måste redigera dem i datorn först=) det var en jättebra julafton o susanne,peter,patrik,mamma,ingrid,jimmy,berlinda,m
orfar kom! har ja missat nån? pappa var tomte=) barnen fick väldigt fina julklappar så nu är det som en leksaksaffär i deras rum hehe! jag räknar inte upp vad de fick;) vi fick också fina saker tack! nu siktar vi mor nyår och vi kommer vara hemma så den som vill är välkommen! bye byee  

 
 
Marika

Marika

27 december 2010 21:08

vilken mysig jul ni verkar ha haft.

http://Mrslehegarat.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 26 juli 2014 13:52

helgen har vi tillbringat på vadstena camping tillsammans med sanna,rikard o deras barn. isak var hos sin farmor o hade det mysigt=)                                                                         ...

Av sanna - 23 juni 2014 21:36

                                                                                                ...

Av sanna - 9 juni 2014 22:06

Helgen har varit fullspäckad som alltid;) två kalas, gäster o ridning! Nu jobba äta städa sova hm tror jag ändå föredrar helg haha ...

Av sanna - 5 juni 2014 22:09


Av sanna - 5 juni 2014 22:07

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards