Livet med min underbara familj

Alla inlägg under juni 2010

Av sanna - 8 juni 2010 14:19

helt underbar o köra! alicia är lite arg på det här kortet hihihi

  

Av sanna - 8 juni 2010 10:01

Sjukstuga här igen men nu är det Angelinas tur=( hög feber....stackars liten missar den sista veckan i skolan men skolavslutningen ska vi ändå gå på den är ju på torsdag! jag mådde inte alls bra i går men bättre idag. jag brukar få en släng av barnens sjukdommar men inget mer hoppas det är samma den här gången.. det går inte att jag är sjuk!!!!stefan jobbar ju o neä det skulle inte gå!


Alicias dagis anordnade trädgårdsfest igår som dock blev innefest pga vädret. det va skoj men var bara där en liten stund efterssom angelina låg hemma.


Elias mår varken bättre eller sämre, han är fortfarande lite förskyld men han har lite problem med gaser stackarn! måste köpa minifom...det är inte så att han skriker men han har det jobbigt.


nu ska ja amma o ta hand om lilla lina..alicia är på dagis så till 2 är det rätt lungt hemma hehe;)

Av sanna - 7 juni 2010 09:39

en sån skulle man ha vad frän!

  

Av sanna - 6 juni 2010 21:07

   

   

     

Av sanna - 6 juni 2010 20:58

Idag har gammel mormor,per,gammel mormor, gammelmorfar, o mormor varit här o firat mej=) jag har fått sååå himla fina presenter.


jag fick en MP3- spelare,målarbok,pennor,godis,klänning,klackskor,1
00kr.


mamma o pappa o elias o alicia fick oxå fina presenter av gammelmormor o per!!!


tack allihop både igår och idag!

  

  

  jippieeeeeee paket!     

första mötet med gammelmormor!

  

igår testade jag mina inlines oxå jättekul!

  

Av sanna - 5 juni 2010 17:49

idag har mamma,susanne,peter,patrik,linus,frida,ingrid,papp

a varit här o firat Angelina=) hon har fått sååå fina presenter...få se nu om jag minns allt..en studsmatta,mobiltelefon,kulor,plånbok,böcker,ostbå
gar,bad
boll,vattenspridare,vattenpistol,pengar tror det va allt=) imorogn kommer fler gäster!

    

världens största gäsp;)

  

fika i gräset mys

  jippieeeeee

     

gullis

   

fina tårtan som angelina,farmor,ebba o alicia har bakat!

     

Av sanna - 5 juni 2010 09:48

god morgon!

  

  

ben 10 inlines,kulor o 3dkritor fick jag av mamma o pappa!!

        

    

Av sanna - 3 juni 2010 19:31

nu var det skugga äntligen på baksidan så lille kille kunde oxå va med på filten=)


men då blev ja hungrig!

  

gott!!

  

o sen såååååå nöjd så mamma fick fota!

         

puss från lilla storasyster!

bus i hängmattan

           

åh en kamera haha

          

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards