Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av sanna - 22 juni 2010 22:04

nu kommer det lite joller!!!mysigt!kom ett riktigt igår när jag duschade o elias väntade i sin bilstol på golvet, dock tror jag det var tvättkorgen han disskuterade med =)


nu är han nyskiten o nöjd=)

      

        

Av sanna - 22 juni 2010 15:26

jag o lina har passat på o va lite "själva"(elias kommer med på köpet haha) när alicia varit på dagis. igår var vi på bibblan linas absoluta favvo ställe, hon har redan läst sådär 10 böcker! vi beställde hem lassemaja och fick dom idag=), vi gick även till lekaparken o hade med oss bella haha hon grävde upp halva volly boll planen(finns en sån vid skolan) så söt. idag har vi varit o lånat fler böcker o haft lite picknick med mumsig vattenmelon, alicia slutade lagom mitt i picknicken så hon fick också vara med;) såååå mysigt, o vilka underbara barn jag har! en fröjd att vara ute o leka. elias säger inte heller ett pip utan njuter han med! MEN  angelina började frysa i den här värmen....FEBER....stackars liten..va bara o gå hem o i säng..!


kameran var tyvärr urladdad=( så inga kort=(=(

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards