Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av sanna - 8 juni 2010 21:04

usch mår skit igen...hoppas det inte blir värr..angelina har varit ur sängen en halvtimme idag, då målade vi lite men hon orkade inte så mycket.=( lilla gumman !! hon har inte ätit ett dugg men druckit bra som tur är=)

Av sanna - 8 juni 2010 14:19

helt underbar o köra! alicia är lite arg på det här kortet hihihi

  

Av sanna - 8 juni 2010 10:01

Sjukstuga här igen men nu är det Angelinas tur=( hög feber....stackars liten missar den sista veckan i skolan men skolavslutningen ska vi ändå gå på den är ju på torsdag! jag mådde inte alls bra i går men bättre idag. jag brukar få en släng av barnens sjukdommar men inget mer hoppas det är samma den här gången.. det går inte att jag är sjuk!!!!stefan jobbar ju o neä det skulle inte gå!


Alicias dagis anordnade trädgårdsfest igår som dock blev innefest pga vädret. det va skoj men var bara där en liten stund efterssom angelina låg hemma.


Elias mår varken bättre eller sämre, han är fortfarande lite förskyld men han har lite problem med gaser stackarn! måste köpa minifom...det är inte så att han skriker men han har det jobbigt.


nu ska ja amma o ta hand om lilla lina..alicia är på dagis så till 2 är det rätt lungt hemma hehe;)

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards