Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av sanna - 17 augusti 2008 20:37

hej ! datorn har ju såklart pajat och vi har nu en lånedator! En som dom glömde skicka med en strömsladd till såklart PUST så vi får se hur länge den är i gång=)....

 ----------------------------------------------------------------------------------------------

Helgen


Vi drar till landet på fredagkvällen stannar till hos min farfar som bor på vägen dit, trevligt och biggan bjuder som vanligt på mumsigt fika! farfar visar mej bilder på släkt som ja inte visste fanns=)....vi kommer till stugan ganska sent men det är lite ruggigt så vi tänder preiär brasan i sovrummet  helmysigt!!!


--


På lördagen var det sådär väder och vi drog till Valdermarsvik för att få en glimt av havet=)


 


Vi stannede till i en lekpark och med pappas hjälp kan lina nå höga höjder=)


Jag försöker samtala med Rocky!


Lina gör en flummin hahahha


Getingarna attackerar!!!!!!! vi fick äta i bilen hum bara lite omysigt men lina såg lycklig ut haha

 


Pappa Stefan måste ju bara vara så onödig! Han köpte sej en pipa !


När vi kom hem skulle vi prova fiskelyckan.....Fint väder men INGEN fisk!


Lina brukar göra såna här fina löv båtar=)


På kvällen blev det mys framför brasan igen=) Jag och Lina får en liten sockerkick!!

 


Pappa röker PIPA igen=) Rocky o Snobben njuter av värmen! Jag o Lina myser!



---------------------------------------------------------------------------------------------

I torsdags var Jag, min mamma och Angelina på bio och såg KUNG FU PANDAN haha jo den var väl bra men nu har dom gjort alldeles för många filmer!!! alla är typ likadana=/...Efter tre dagar på dagis blev ju Angelina förskyld så hon höll på o somna på bion stackaren=). Mamma o jag diskuterade om vi skulle köpa en stor popkorn+två stora läsk, men mamma ville ha en mellan meny. ja tyckte det lät lite för lite (man är väl graviiiiiiid!) så då beställde hon en stor meny med en stor cola och en mellan cola=P smartis aja så kan man med göra haha men när vi kom i biosalongen, det första jag gör är att spilla ut halva popkornen! så nu hade vi en mellan meny o mamma fick som hon ville=)=) vi åt inte upp popkornen ! man ska alltid lyssna på sin mamma!!!!!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards