Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av sanna - 11 augusti 2008 14:22

Ja måndag o stackars stefan måste tillbaka till sitt jobb....solen skiner lite iallefall=).


Det gick jättebra för lina på dagis..verkar vara kanon där=) ska vara med henne i morgon med hEEEla dagen, fasen blir ju helt slut ja med hehe..på onsdag ska hon vara en stund själv. OBS de nya byxorna har numera en gräsfläck och tre lerfläckar HAHA


Jag upptäckte någon helt otroligt förut när ja ute i trägården!!!! jag har lyckats odla en djungel hahahahaha såna dära pumpor! fasen vare växer =) solrosorna har oxå tagit sej....dom som känner mej tycker nog det är rätt bra gjort av mej hahaha!!! bilden är bara en tredjedel av rabbatten!!


Vi köpte en skitsöt väska till Snobben! charmig ellerhur?!


På kvällen passade vi på o åka o fika hos Rikard o Linda o Ebba! Här är Angelina o lillkusinen=) SÅ SÖTA!!


Efter mycket tjat så lägger jag väl upp bilder på maggen!!! Jag är i v 24+5


Måste bara visa denna roliga bild på min katt elvira! LÄBBIGA ögon!!!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards