Livet med min underbara familj

Direktlänk till inlägg 28 november 2009

BLÄÄÄÄÄ

Av sanna - 28 november 2009 11:18

Alltså jag fattar inte jag dammsuger o torkar golvet VARJE dag men varje gång är det så skitigt att man inte kan tro att det är gjort på flera veckor  !!!!

det ska bli såååååååååååå skönt att flytta då vi har "groventren" så hundarna kommer inte in en cm utan att ha torkat o skakat av sej all jävla lera! o här samlas allt på en så liten yta också! och med dem här extreeeemt dåliga golven!!!!!dem går ju för fasen inte o få rena, snacka om att ja får ligga på knä o skura med svinto när ja flyttstädar!!!!! o inte tala om soffan som inte går o få ordentligt ren heller! det ska blir underbart med vardagsrum på övervåningen då INGA leriga hundar kan hoppa upp i den NYA soffan, ja ska slänga ut den här skitsoffan! hoppas vi hittar nån snygg divan på blocket! 


va bara tvungen o klaga lite för jag trivs så himla dåligt här! USCH!

 
 
Ingen bild

jeanette

30 november 2009 20:23

Om du vill ha hjälp med att flytt städa så finns jag! Jag är billig! Lite godis och en cola så är jag nöjd! =)

Men säg till bara om ni behöver hjälp med städningen sen!

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 26 juli 2014 13:52

helgen har vi tillbringat på vadstena camping tillsammans med sanna,rikard o deras barn. isak var hos sin farmor o hade det mysigt=)                                                                         ...

Av sanna - 23 juni 2014 21:36

                                                                                                ...

Av sanna - 9 juni 2014 22:06

Helgen har varit fullspäckad som alltid;) två kalas, gäster o ridning! Nu jobba äta städa sova hm tror jag ändå föredrar helg haha ...

Av sanna - 5 juni 2014 22:09


Av sanna - 5 juni 2014 22:07

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards