Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 13 november 2009

Av sanna - 13 november 2009 12:00

jag står bara inte ut! det är så fruktansvärt synd om honom men ändå tål jag honom inte just nu ... jag hatar den där dumma tratten....o inte tala om o gå ut med honom...han får ju inte springa eller gå "fort" på 10dagar!!!!! den energin han hinner bygga upp är rätt jobbig! på nätterna håller han oss vakna, vi har tagit varannan natt...för han krånglar upp o ned i sängen med tratten o tjuter,föröker klia sig men kommer inte åt under tratten + att han är ju INTE trött...likaså på dagarna vankar han fram o tillbaka inte trött ju!visst man kan göra huvveövningar men han hetsar upp sej sådant...sådana övningar ska man ju göra när de han "sprungit av sig" så de lättare kan koncentrera sig..!!! hoppas det va värt det här men det tror jagFlört


för er som inte vet så är det en labbe på snart 7 månTungan ute

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards