Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av sanna - 7 juni 2011 23:28

idag vaknade jag lite bakis första gången på myyyyycket länge ingen höjdare!!!! o väemen jo den gjorde sitt....ville bara krypa ner i ett hål hela dagen MEN först sressa till BVC för ja hade glömt att vi skulle dit så hade 15 min på mej o klä på o hinna ner ! svimfärdig o genomblöt var ja när vi kom fram...URK, Elias fick vaccin idag så nu har har 40 graders feber inte heller en hit i värmen..fter BVC så drog vi till stan va tvugna skulle till banken...gjort roligare saker än att kvävas på en stadsbuss....lina handlade på bookia för sitt presentkort men tom hon ville hem o aldrig mer tillbaka om det är så varmt. först nu börjar ja må bättre nu när det ÄNTLIGEN har åskat o regnat!!!!!!


men tur man har en sån fin prinsessa hehe

 

 natti natti!

Av sanna - 7 juni 2011 23:26

firade vi med uffe,åsa o barnen! såklart inga kort på åsa o uffe vill ju inte ha stryk haha

        snyggaste ungarna hahahah

 

Av sanna - 7 juni 2011 23:11

i fredags åkte vi till landet för o våndas i värmen=) det blev ju kalas för min stora tjeja lina som fyllde 8år på söndagen!


här ska det klippas gräs!

  o strax därefter kommer alicia springandes med motoroljan haha lite kul sammanträffande=)

   


minikubb=) 


  fina fiiiina zeb

  

stefan fixar till dammen 


  

stefan är väldigt stolt över dammen=) "pappa är två år" sa alicia när hon såg den här bilden=) min kloka flicka!

 

o så gå o fiska fisk tilla dammen haha

  det va varmt o hitta en sjö=)

  väldigt varmt hela tiden

  funkar bra med minipool oxå=)

   

värsta badkrukan haha det va ju kallt! =)   

pussel är bättre...   KALASDAGS!

  gästerna kommer...

      

          fina men busiga bella vaktar dammen=)   så fina min mamma och mormor!
    dem är de ända som bokstavligt talat inte dödar mej för närbilder;) eller???


min fina 8åring!!'

  spexdax=)

         mmmmmm fika till mej oxå!

     elias lär tuvis hyss;)   o retar henne med ballongen=) hon vill ju oxå låna

  tar fram den o drar bort den när hon ska ta den...stackars tuvis

 

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards