Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av sanna - 14 februari 2010 17:52

tog lite bilder på lillan när hon var ute o gick med sina förstora skor hehe!

          

Av sanna - 14 februari 2010 17:41

har allt o inget hänt haha stefan har ju varit på resa som ni vet och han mår bra men sover nu är helt slut! jag o barnen har varit mest med åsa, uffe och deras barn=) igår så fick jag ett infall när jag tittade på blocket efter soffa, hittade en grå hörn/divansoffa som bara kostade 1200kr. klockan var då 4 och jag och åsa började planera hur vi skulle få ihop allt! soffan fanns också i norrköping vilket försvårade allt lite också. vi har ju 5 barn tillsammans som vi skulle ordna barnvakt till. vi behövde en "lastbil" att köra soffan på och dessutom skulle dem sälja sin hund kl 1800! vi fixade barnvakt, kom på att vi skulle sälja hunden på vägen iom att hon skulle säljas till en lastbilchafför från norrland som ändå var ute och åkte. Uffe hade druckit ett par öl så åsa skulle få köra den stora bilen! pappa kom och hämtade mina barn och vi körde åsa och uffes barn till åsas mamma, sedan åkte vi till uffes jobb och hämtade "lastbilen" vi sa till anton som stannade hemma att när köparen till hunden ringde så skulle han ge nummret till åsas mobil så vi kunde bestämma med honom vart vi skulle mötas! nästan framme i norrköping kommer vi på att vi har inte bara glömt mobilen i bilen utan även hunden!!!!!!!!upps! hahahaha vi åkte tillbaka och stackars norrläningen hade väntat i en halvtimme=) vi ringde upp och bestämde möte på biltemas parkering. när hunden kommit tillrätta så åkte vi mot norrköping igen! väl där så var det inte killen som bodde i lägenhetens soffa utan han hyrde iandra hand och hade bott där i två veckor. soffan såg hemsk ut full med fläckar och inte mer värd än en tia! men killen som bodde där sa att han hade ett förråd fullt med möbler och även en SOFFA! en svart divan med tvättbar klädsel! han ville ha 2000kr för den, . vi stack dit o kollade och den ville jag ha=)jag hade ju bara 1200kr med mej så är skyldig honom 800kr men men, så vi lastade på och körde hem! innan vi var klarar hade klockan blivit väldigt mycket o nu återstod att få hem alla barn haha ja det var en mycket rolig och händelserik kväll..jag o åsa som brukar klaga på att vi har tråkigt..ja nu kan vi nog ha tråkigt ett tag famöver!

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards