Livet med min underbara familj

Direktlänk till inlägg 25 april 2010

gullis!

Av sanna - 25 april 2010 16:47

Vi har varit ute hela dagen men vid maten gick vi in, efter maten blev det till o slöa! men efter ett tag kom alicia med sin jacka,sin mössa o sina skor! det var rätt tydligt att nu var det dags att gå ut igen=) vi tog en sväng med zeb! så söt hon vet verkligen vad hon vill. stefan har varit o fiskat idag så jag har varit själv med barna hela dagen, faktiskt en liten utmaning när vi ska "leka" ihop hahaha alicia rymmer lite-lina springer efter=) Lina vill spela kula- alicia vill också vara med=) det går lite sådär! när vi krattade löv så var det linas jobb att lägga alla löven i skottkärran, alicia hjälpte såklart också till men efter en stund var det roligare att slänga ur löven ur skottkärran haha ja ni fattar nog=) helt slut blev jag iallefall haha! hur ska det gå med 3 ? hihihihi tur att bäbisar är stilla i början!!! men jag måste få berömma min tjeja angelina alltså hon är sååååå himla duktig när det gäller att vara med alicia, jag har inte ens det tålamodet! och hon är så kärleksfull! det lyser om henne när hon leker med sin lillasyster, hon kan leka hur länge som helst med henne.jag kan inte minnas mej själv så med mina syskon. hon hjälper även mej så mycket nu när jag har ont! vill hon inte så säger hon det men oftast gör hon det jag ber henne om med ett leende!!!!!!!! ja jag ber henne inte om så mycket nu alltså så ni inte tror hon servar mej på något sett=) men småsaker....som idag att lasta löven jag krattat efterssom det är mycket obehagligt att böja mej ner! mosar ju lillen=)men ungar ska väl hjälpa till eller? haha


nu har lina en kompis här och alicia sitter o äter bananpengar!


vi hörs kram

    

  

  

 
 
Ingen bild

Mamma

26 april 2010 11:44

Härligt det låter att vara ute hela dagarna nu när det är fint väder. Krattar hellre löv och fixar i trädgården än att sitter här på jobbet : )
Kram
Mamma

 
Ingen bild

Jeanette

26 april 2010 15:56

Simon älskar att få hjälpa till och just nu tycker han om att diska! Så jag tycker inte du utnyttjar dina barn det är bara bra att dem hjälper till!!! Och så gullig Lina är som är så kärleksfull!!! Simon är det ibland, men det brukar alltid sluta med att både Simon och Pontus ligger i en stor hög och gråter för dem båda har slagit sig! *S*

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 26 juli 2014 13:52

helgen har vi tillbringat på vadstena camping tillsammans med sanna,rikard o deras barn. isak var hos sin farmor o hade det mysigt=)                                                                         ...

Av sanna - 23 juni 2014 21:36

                                                                                                ...

Av sanna - 9 juni 2014 22:06

Helgen har varit fullspäckad som alltid;) två kalas, gäster o ridning! Nu jobba äta städa sova hm tror jag ändå föredrar helg haha ...

Av sanna - 5 juni 2014 22:09


Av sanna - 5 juni 2014 22:07

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards