Livet med min underbara familj

Alla inlägg den 13 december 2009

Av sanna - 13 december 2009 21:25

Efter ytterliggare pulkaåkning var det dags för snögubbebygge=) Jag gick in en stund med alicia o satte mej i soffan, angelina höll till på framsidan på gräsmattan utanför vår trädgård...när jag satt i soffan fick ja plötsligt en sån obehaglig känsla av att något var fel med angelina,jag gick och vi öppnade ytterdörren samtidigt!!Hon storgrät och berättade att en kille cyklat förbi hennes snögubbe o sparkat omkull den! JÄVLA UNGE säger jag bara!!!!! Vi hjälptes åt att bygga den igen och flyttade in den i trädgården! Att man kan få en sån där kuslig känsla när något är fel....har nån av er fått det nångång?


   

Av sanna - 13 december 2009 15:18

Angelina o Stefan är på bio så jag o alicia letade fram pulkan o gav oss ut=)


  så söt!

  det var ett helsike o vända sej om o krypa i alla dessa kläder!

  så jag gav upp

  strunta i pulkan mamma här drar jag nerför backen själv!

  NÄRA ögat!!!

  jag klarade mej med 1 cm!! =)

  mamma blev inte så glad på pojken som hon precis hade sagt till att akta mej! så han fick åka på andra sidan nu=)


Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards