Livet med min underbara familj

Alla inlägg under juni 2009

zeb

Av sanna - 18 juni 2009 09:33

det finns absolut ingenting för honom att bita på, på sovrumsgolvet....förutom! en madrass! den hämtar han hahahahaha jösses!

=)

Av sanna - 17 juni 2009 10:18

god mogon!


SOOOOOOOOOOL!!!!!!!!

Av sanna - 16 juni 2009 20:09

under några minuter av vår vardag hahahah som den är just nu;)


Zeb kissar, jag hämtar papper,torkar,han spiller ut mitt glas vatten,jag hämtar papper,han tar kisspappret,jag tar tillbaka det, torkar upp vattnet,han får tag i en bit papper igen,jag tar tillbaka det,han tar nappen,jag tar tillbaka den.


ut-

jag bär alicia, plockar gräs åt marsvinen i en hink,Zeb vill ta gräset i hinken,jag tittar på Alicia, hon har en maskrosstjälk i ögat!!!!! den står rakt ut!!!!!!!! PANIK! hon säger dock inget så jag kan ta bort den utan problem...i det här läget kommer asgarvet!!!!!!! hahahahha jösses=) vilken pärs!


NU SOVER BÅDA TVÅ!



Av sanna - 16 juni 2009 13:17

telefonen ringer...det är pappa..klockan är 02:30, han har druckit öl igen..även fast det va bra nu för nu har han ju slutat med tabletterna och det var ju tabletternas fel alltihop. O så pengarnar med förstås...han sitter utanför stallet (stall Aska) och har dragit en slang in i bilen och ska gasa ihjäl sej...han känner påverkan men det är inte gasen utan alla tabletterna han har tagit..han frågar vad han ska göra..jag säger åt honom att åka hem..sen avslutar vi samtalet. Jag orkar inte höra mer utan ringer en ambulans. De hittar inte pappa någonstans..jag ringer hem men ingen svarar inte jimmy inte berlinda o inte ingrid...telefonen måste va urdragen. ja ringer pappa han svarar inte..jag ringer 100000000000 gånger..jag springer hem till honom..han ligger o sover på soffan...jag slår till honom o kalla honom fittjävel och undrar vad han håller på med.


HAN svarar: Du sa ju åt mej o åka hem, du lät så trött så jag trodde du hade somnat om igen.


Förra gången plockade vi ner honom i garderoben då han ville hänga sej...han skrev till mej på msn precis innan att han skulle göra det.....


Fick då också reda på att han försökt massor med gånger på olika sätt...


vad vill han att jag ska göra???????????????? jag är livrädd för att inte hinna dit...för att hitta honom....vad händer nästa gång? tänk om jag inte hör telefonen när han ringer? eller om jag är offline?


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Av sanna - 16 juni 2009 00:01

Fick en bild från de nya ägarna.....saknar den lille gubben så det gör ont när jag ser honom! men gud va han har det bra! på den här bilden är killen nytrimmad o tjusig!

Av sanna - 15 juni 2009 18:00

tog Alicia ett par krypsteg!!!!!!!!! jag va tyvärr på toa och kunde ej bevittna detta men pappis såg=)

Av sanna - 15 juni 2009 17:59

Presentation


Livet med min underbara familj

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards